Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Malin - 3 oktober 2011 12:03

Men jag längtar till helgen, då ska vi till buan och må gott och göra vinter där.

Fina buan..


Och idag har jag yogat, kändes helt okej fast det slog mig många gånger att vigheten jag hade när jag gymnastiserade har försvunnit, helt.

Så jag hoppas det här blir en början på en bra vana.

Fast... jag skulle ju behöva  motionera också. Vilket förde mig dagdrömmande om en hund.


Hittade en rolig överasskning idag. Snubblande över Lapis Lazuli på facebook, såklart. De har blivit riktigt bra!

Jag minns ett framträdande de hade i gymnasiet och då var de väl lite väl...för mycket.

För min smak vill säga. Nu är de som en recensent sa, som Within Tempation eller nightwish.

Och de hade den där känslan jag alltid letar efter i musiken. Och bra riff och solon på de flesta instrument.

Favoriten är då A loss made forever.


Nej men jag har ju egentligen inte tid att sitta här, jag måste ju åka och jobba :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards