Direktlänk till inlägg 2 november 2011

Novemberdepression?

Av Malin - 2 november 2011 11:34

Det låter så dramatiskt.

Nej, mer höstnerstämdhet. Viljan är låg, lite lättirriterad men glad emellanåt. Dock är viljan att göra någon större förändring väldigt påtalande.

Så jag har bestämt mig för att göra iordning alkoven, till en garderob.


Och så har jag börjat träna ordentligt nu. Både yoga och dans av olika slag. Känns jävligt bra ska ni veta, så humöret dalar iallafall inte av den anledningen.


Jag kan bli väldigt arg nuförtiden. Inte på andra människor utan mig och mitt sätt. Jag känner inte igen mig och det stör mig.

Jag fumlar efter en väg tillbaka till mig själv men ibland tänker jag att det kanske inte är möjligt att bli den jag var. Och det kanske inte ens är meningen?

Jag kommer iallafall alltid fram till att jag borde tycka om den jag är iallafall, hur nu det är.

Jag känner mig tom, på något vis.


Och det där tomhålet ska fyllas med min personlighet, mina åsikter och saker jag gillar att göra.


Och det är ingen annan än jag som kan fylla det där. Så jag känner stress, för människor runt mig. För jag ser oro/medkänsla och ibland en lätt irritation, i deras ögon.

Kan vara jag som projicerar det men likförbannat ska det inte vara där.

Det känns inte som att jag fyller någon uppgift här, jag tar bara plats. Och så ska det absolut inte vara. Det ÄR inte så, jag vet om det, men jag KÄNNER det inte.


Det är mycket som är konstigt nu och jag tror det beror på det konstanta mörkret.

trivs inte på jobbet, blir ibland sur av att komma hem, även fast det går över när knut är som han är :)

Vet inte vad jag vill göra, ser bara en massa måsten. Ibland känner jag att jag vill bara bort härifrån men kommer sedan på att fly, det är det värsta jag vet.

Svagheter. Usch.


Lite jävlaranamma. Då är den här svaga skitsinnesstämningen borta.

Stark.

Jag var det ju..då borde jag fortfarande vara det när all denna skitförvirring försvinner.



Det blir som man gör det, eller hur?


Mjo, det är det som skrämmer mig. Då är jag verkligen skruvad.


Jour.


 

 
 
Rebecca

Rebecca

2 november 2011 18:46

Hej Malin!
Så kul att du läser min blogg! Jag ska hålla lite koll på din med hädan efter^^ Hoppas allt är väl med dig annars!:) stor kram!

http://www.renaya.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards