Direktlänk till inlägg 7 november 2011

Grådag

Av Malin - 7 november 2011 12:06

Blääääh, vad jag är trött på denna dimma!

Den ger inte precis någon energi. Så därför blev det en sovmorgon till tio. Så fort jag vaknade såg jag ut genom fönstret och det blev bara värre och värre med dimman så jag vände mig om och somnade om.

Och när jag klev upp satte jag på glad musik direkt, för att mota bort den dåliga stämningen vädret för med sig.

Fy!


Jag har ingen större lust att åka och jobba men det går bra bara jag klivit in genom dörrarna, ombytt och redo.


Åh..jag önska jag kunde skriva blogg genom tankeöverföring. De allra bästa saker att skriva om kommer när jag har lagt mig och ska försöka sova. Då slår de mig och raderna bara ramlar fram, de som annars sitter som seg kola i tänderna.


Det blev ingen träning idag för jag har bestämt att det bara blir 6 dagar med träning, en dag måste man vila :)

Fast istället har jag hoppat omkring här hemma och dansat, för att locka fram lite energi. Funkade hyfsat faktiskt, jag blev gladare iallafall :)


Nä, nu är det bussdags!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards