Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Malin - 5 juli 2011 21:51

Idag när jag kom till jobbet fick jag mig en liten överraskning...

Jag skulle inte vara där förrän halv 3 på eftermiddagen för jag skulle ha jourat.

Sagt och gjort, jag fick vara kvar och få dagen att gå. Jag jobbade såklart, lika bra när jag ändå var här.

Men ja...huvudet är riiiktigt segt nu.

Och så dagtid imorgon... puh!


Humöret är bättre idag. De här dalarna...ja, vad är de bra för?

Tur jag har emelie som kan ta mig upp ur dem.

Ibland räcker inte världens bästa sambo till och då är det guld värt att ha såna guldkompisar som sthlmsemelie :)

Lite perspektiv, lite putter och fräs och så naturligtvis, vändningen på det hela.


Så, SÅ härligt.


Och på fredag blir det lunch med Maria! Yeey!

Då blir det latte med glass. Yumyum :)


Nu ska malinet sova för att orka med nästa dag :)

Ovido - Quiz & Flashcards