Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Malin - 6 juli 2011 21:13

Ja, jäklar. Nu har vi börjat ordentligt!


Knut har varit så jäkla duktig de här 2 dagarna jag varit borta.

Fasaden är nu tvättad, ribben och all spik är borta. Det sista var jag med på ett litet, litet hörn. Jag tror jag bröt bort 5 ribb och lite spik.

Så jag har inte varit den allra mest flitigaste myran i detta hushåll men det är ju en del kvar.

Imorgon börjar jag skrapa bort all färg. Och det ser ut som att det kommer bli rätt lätt. Eller ska man säga att mycket kommer lossna?

Det kommer bli mycket trärent iallafall.

Kort har jag tagit så de kommer imorgon :)


Och imorgon slutar jag 14.00 Förstå vad skönt om man jämför med föregående dagar!



Jag gruvar lite inför hemresan, som vanligt när det är dunder. Jag kan med säkerhet säga att det beror på kraven jag har på mig själv.

Jag antar att jag vill visa folk jag inte träffat på ett tag hur bra det går och att jag utvecklas på den tid man inte träffat dem.

Yada yada... De bryr sig väl inte?


Lite trist garderob har jag allt, så just den biten blir lite tråkig men vad gör väl det?

(Jag försöker inbilla mig det iallafall ;)


Nästa vecka skulle jag ha försökt baka lakritsbrownies till mina kollegor. De går ju på semester sedan och jag har ju faktiskt lovat att baka INNAN de går.



Nu ska jag skutta upp till sovrummet och byta sängkläder innan knut barrikaderar sängen!


:)



Ovido - Quiz & Flashcards