Alla inlägg den 5 september 2011

Av Malin - 5 september 2011 22:33

Inte riktigt... blåsor slutade jag med för länge sen!


Men ananrs har det varit en introduktion till förvaltningen idag. Vi gick igenom massa siffror och vad policyn var. Vem som ansvarar för vad och annat dravvel.

Trevliga människor :)


Ont i fötterna ja... det blir så när man provar hålfotsinlägg för att inte benen ska göra ont.

Kändes ungenfär som att jag gick omkring med en stor, STOR, sten i båda skorna men knäna och fotlederna kändes inte ett dugg. Så det är bara att vänja sig.


Ja, vi håller på med altanen nu. Det går trögt, fruktansvärt trögt men jag ser ju allt i min superspeed, antar jag.

Jag vill bara bli färdig!!

Så...därför började jag med farstun också :D

För att få ut alla mina aggressioner och sånt.

Och nej, det kommer inte stå halvfärdigt, det är jag alldeles för envis för.


Till helgen blir det min första hela helg med arbete.

Vilket betyder att jag kommer bo i Sollefteå från fredag till måndag eftermiddag.

Tjohej!

Det blir mycket serier och telefonsamtal, det kan jag lova.

Och jag hoppas att det går bra...skitnervös.

Jag sov inte bra alls när jag hade jour nu i torsdags. Vaknade och tittade på telefonen för att jag trodde att de hade ringt och jag inte hört det.

Jag vänjer mig, någon gång.



Och det är så mycket jag vill göra nu. Det mesta handlar om huset.

Jag vill ha nya möbler, badrummet renoverat, en bra klädförvaring och en ny garderob....

Pust!

En sak i taget..... en sak i taget.



Snart ska jag till Emelie!

Det blir faktiskt riktigt roligt, även fast det är Stockholm :)

Jag håller mig till emelie och Hässelby, då går det nog bra :)


Ojoj.. kroppen börjar säga emot, nu blir det sova :)



Imorgon blir det CT-labbet !

   

Ovido - Quiz & Flashcards