Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Malin - 1 maj 2012 19:47

Här kan man sitta och fördriva tiden.

Men som det känns just nu, gör jag hellre det än att jobba. De körde slut på Anita och mig idag!

Så nu slappar jag och låter kroppen läka :)


Och så fick jag prata med momma ikväll. Hur mysigt som helst! Det skulle vara skönt att kunna svänga in och bara hälsa på..

Idag kändes det att jag bor långt bort. Jag är nämligen otroligt dålig på att ringa till folk.


Och till min födelsedag önskar jag mig en makeover. Det skulle kännas riktigt trevligt. Eller åtminstone ett frissabesök.

Det är guld värt!

Det blir för långt emellan gångerna nu. I ström gick jag var 10:e vecka och det gjorde susen!

Mitt hår kräver en väldigt sträng tillsyn. Ytteligare en punkt att förbättra.


Blah. Jag är lite negativ ikväll känner jag.


Jag tror jag lämnar speglar och sådan därhän och lägger mig och sover. Blir frisk och kry. redao för nya dagar med nya tag och en massa härlig träning!



Ovido - Quiz & Flashcards