Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Malin - 16 maj 2012 21:33

...för denna sommar iallafall.

För nu har penseln påbörjat sin långa resa.

Minst 50 kvadratmeter ska målas 3 varv och det lär ju ta sin lilla tid.

Jag stod och tänkte under de få brädorna jag hann måla idag och jag kom fram till att det mesta av min lediga tid kommer spenderas med en pensel i handen.

Halleluja!


Oh well. Det kommer ju bli så otroligt bra och skönt när det är klart.

:)


Och en tripp till Brån är bokad!

Very nice :D


Gud så otroligt förbaskat skönt att få vara ledig imorgon. Jag hoppas det regnar.

Då ska jag stå i garaget och måla, lyssna på musik och lyssna på regnet emellanåt.

Det rensar själen.


Och idag fick jag jobba med metodböckerna, nästan hela dagen.

Det var riktigt roligt och mycket givande. Jag kände mig mycket nöjd med det jag gjorde och det kändes helt rätt.

:)


Off to sleep :)



 

Ovido - Quiz & Flashcards