Direktlänk till inlägg 25 november 2013

tiden flyter snabbt..

Av Malin - 25 november 2013 22:51

Jag har haft en tokhärlig helg med mamma och pappa på besök, jerka och lite söndagsmys.
jag kände dock när de var här att det inte gjort ont om vi bott närmre varandra men desto härligare när besök väl blir av..antar jag att man ska tänka :)
Och jerka är ju för härlig. Down to earth men ändå så förstklassig.
Dock var det för mycket storband och andra sångerskor över konserten men den var ändå toppklass!

Idag har jag och isa rastat svärmor :) vi drog till solle och shoppade. Lite julklappar men mest kläder till isa. Jag kommer säkert bli en sån mamma som köper för mycket till mitt barn :)
Kläder till mig? Nja, helst inte. Jag har provat och bara blivit besviken så det får vara tills några centimeter till försvunnit.
Dock har vi varit duktiga nu på kvällen och dels fixat större delen av julklapparna men också bestämt vad de kvarvarande ska få. Så jäkla skönt!!

nu blir det åter en natt men hattig sömn..vad gör väl det??

Mys på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards