Direktlänk till inlägg 5 mars 2014

Hej och hå..trött som få

Av Malin - 5 mars 2014 19:10

Jag har inga problem med att kliva upp på nätterna längre, varken för Isa eller för jobbet.

Men att lägga sig igen, är iallafall på jobbet inte lika trevligt.

Eller jo, om jag bara hade haft en skön säng där... Men men...desto skönare att sova i egen säng sen.


Tänkte lägga upp lite fina bilder som jag och min bäste fotograf Kristina tagit.


     


Dessa var det Kristina som tog.. Visst blev de fina??

Jag kommer göra en väldigt fin tavla av dessa.. Jag var ute efter att försöka spegla oss som personligheter och jag tror jag hittade kort som passar alla tre :)

Min fina familj....


           


Vi åkte och hälsade på vår nyaste familjemedlem och jag haffade med mig kameran för att få till riktigt fina bilder. Dels för mig själv men också till Margona.

Visst är hon vacker??

Och jag blev så stolt över Isabelle, eller glad kanske är mer rätt sagt. Hon skrattade när hon såg alla valparna och när jag höll i Eila och ställde mig nära Isa, då var hon så försiktig, så försiktig... Precis som att hon visste att Eila också är liten..


Ojoj vad vi längtar!


Nu hoppas jag bara att fotleden läker som den ska så att jag inte får några men alls. Jag vill ju kunna röra mig precis som förut! Speciellt nu när vi kommer få ett litet energiknippe till i familjen!


Men på fredag blir det en tripp till sjukgymnasten...för att få träningsprogram hoppas jag, och för att se om den faktiskt mår bra, min lilla fotled.


 


Sötisar!


Nä..starta en tvättmaskin kanske. Hemmet sköter sig inte själv..har jag märkt.


 
 
Ingen bild

Moster Lisa

20 mars 2014 20:39

Åh, vilka fina bilder Malin! Saknar er otroligt mycket och längtar till sommaren när vi dyker upp igen!! Kram...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards