Direktlänk till inlägg 8 mars 2014

ryck upp dig!

Av Malin - 8 mars 2014 23:21

Det hör jag varje gång mitt humör oförklarligen sjunker. Lyckligtvis håller det bara i sig max ett dygn men det är faen så jäkla onödigt.
Tänk positivt...tänker jag.
Tänk på allt du har! Tänker jag...
Tänk på att alla i din närhet är friska och starka..
Tänk på att alla har dåliga dagar någon gång ibland. .

men ändå tar jag allt så hårt.

Klankar ner på mig själv, blir rädd, skäms och blir till slut sur över att jag slösar bort dyrbar tid på sånt här skit.
Och jag blir arg för att jag utsätter andra för min närvaro såna här dagar.
Jag kan inte svara på hur andra ser mig men i mina ögon borde jag stanna hemma och träna bort det svarta. Ut med det!
Och då är det bara fysiskt som gäller. Eller en överdos av positiv självförstärkning.
Men det sistnämnda fixar jag inte själv nuförtiden. ..för då måste jag först dyka lite längre ner och det går inte nu.
Jag har ju min lilla ängel som kräver mitt fokus..vilket jag mer än gärna för allt i hela universum ger!

De kommer med jämna mellanrum dessa djupdykningar och jag måste få bukt med dom...tänk om jag omedvetet för över det till Isabelle.
Eller, gud förbjude, förstör nån av mina livspelare på grund av en vacklig insida.

Sova...brukar vara en bra lösning såhär på kvällskvisten...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards