Direktlänk till inlägg 11 maj 2014

äldre och visare?

Av Malin - 11 maj 2014 22:53

Man får väl hoppas. Varje dag ger ju sin visdom egentligen.

Idag åt vi upp den sista tårtbiten och Isabelle njöt. Hon tog hallonet så fint med sitt pincettgrepp...och sen grabbade hon tag i hela tårtbiten och tryckte in hela i munnen!
Det är tur att det är snabbt sönderfallande :)

Och hon har hittat ett nytt tidsfördriv: slänga ur alla underläggen och lägga tillbaka dem en och en, snyggt och prydligt.

Vi tog en långpromenad, jag och eila.
Men det märks att jag slarvat med hennes lydnadsträning...hon struntade fullständigt i både namn och inkallning. Det som hon var så duktig på förut! Så....nu gruvar jag lite inför träningen på tisdag....
Men...skam den som ger sig. På't igen! Och learning by doing...jag kommer inte slarva igen. Det blir ju som börja om!

Nä...godnatt. Jobb och fasta imorgon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards