Direktlänk till inlägg 4 juli 2011

Byggställning på plats

Av Malin - 4 juli 2011 20:48

Vilken underbar idé R!

Ta med arbetsbrallorna och pallra dig hit å det snaraste så ska vi RIKTIGT roligt ;)


Nu har han varit här och satt upp alla stänger och golv och allt vad det var.

Imorgon börjar det!

Jag måste erkänna att jag redan är lite trött. Jag hade velat ha det gjort redan så man kan ha gjort roliga saker istället som att hälsa på folk och åka ut och tälta en stund.

Men vissa saker styr man inte över.




Kan man utvecklas bakåt..?

Eller fastnar man bara i det förflutna och hänger inte med tiden?

Hur FAN tar man sig ur det då?

Lite jävlar anamma kanske?

För nog jävlar var jag bra mycket tuffare förut. Och i vissa aspekter hade jag bestämda åsikter och viljor.

Var är det idag?

Är det bara något som går över?


Alla dessa frågor. Tänk om jag kunde svara på dom själv... Eller bara hiva dom åt helvete.

Det hade varit jävligt skönt.

Bara hiva bort all skit och le som en sol istället.

Uppskatta det man har.


Lite jävlar anamma var det!



Uppochner.

Jag...jag....jag.


Inte mera. Jag vill ge andra lite energi nu! Ge andra av mig... Lyfta upp andra människor som inte begriper hur bra de är.

Var är energin?!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards