Direktlänk till inlägg 8 juli 2011

Härliga helg

Av Malin - 8 juli 2011 11:30

Sitter här och lyssnar på musik och bara njuter.

Jag ska snart åka in till byn och käka lunch med Maria :)


Anticimex har nyss varit här och sprutat nervgift på getingarna inne i garaget vi ska ha virket i. 2 minuter tog det. Undrar hur mycket det kommer kosta?

Det ingår i hemförsäkringen så jag antar att vi inte får veta.

De är borta iallafall :)


Jag har 3 nya favoritlåtar:


Snoop Dogg - Sweat

Alexandra Stan - Mr. Saxobeat (spelades stup i ett på Rhodos)

Chris Medina - What are words

Och naturligtvis..... Jorn - Bridges will burn


Hur bra som helst!


Sen blir det dunder i ström!

Yeey!


Fast det jag längtar till mest är umgänget. Middagarna och den lätta stämningen.

Så om det regnar.... so what?


Jag gillar regn ändå så för mig är det inget problem :P


Jag skulle vilja, efter den här sommaren,:

få en riktig massage på axlar och rygg

En rejäl pedikyr

Fixa håret

Och naturligtvis ska jag börja prioritera träningen igen. Den här gången ska jag prova yoga.

Det låter bra med högre stresstolerans, smidighet och starkare och välsvarvade muskler. Inte stora muskler utan markerade och lagom stora :)



Nu ska jag ut på byn och luncha!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards