Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

Dunder och brak?

Av Malin - 11 juli 2011 22:22

Hemma igen efter en dunderhelg hemma i strömsund.


Vi åkte dit i fredags och jäääklar vad regnet öste ner i ulriksfors!

Torkarna hjälpte inte. Tur ändå att det slutade och att det inte kom en endaste droppe förrän söndageftermiddag klockan 3.

Vilken tur de hade :)

Några knallar blev blöta men de skulle ändå hem ;)


En mycket trevlig helg, dock var fredagen mindre bra men så kan det bli ibland när alkohol är inblandat. Men lördagen vägde upp allt det så jag är nöjd :)


Och nu sitter jag här, på jobbet, mitt andra hem, och konstaterar att barnundersökningar är jobbiga saker.

Det är så grymt viktigt med strålningen och man måste tänka på vad man säger och försöka hitta på finurliga saker om de absolut INTE vill ligga ner för att ta bilder...

Ja... ojoj säger jag bara. Jag har inte kommit in i rollen nog för att känna mig auktoritär i det sammanhanget!


Jag får sällskap av CT-teknikern inatt iallafall. Den gick sönder i torsdags så den har varit "sjuk" sen dess.

Imorgon är den igång och då blir det fullt ös.

Jag & mia på CTn, ja då ryker det!


Vad mera?

Jo!

Jag & knut ska vara hundvakt i helgen :)

Mias golden Mack ska få bo hos oss och mysa lite :) Det blir ju skitkul!


Hundstängslet har vi hämtat idag också. Jag kände riktigt hur jag ville hem och bygga upp hundgården, bara för att kunna kika ut genom fönstret och tänka "snart så....är det en liten söt tik där....."


Nu kanske man ska tänka på refrängen?

Man vet aldrig om de ringer, trots CTns stillestående.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards