Direktlänk till inlägg 9 september 2011

Förkyld

Av Malin - 9 september 2011 11:09

Tokigt...första jourhelgen och allt.

Men så lite stoppar inte mig. Jag har laddat ryggsäcken med 6 matlådor och om några timmar drar jag.

Lite läskigt men jag hoppas att allt som sker går att lösa. Alf är lättsam att jobba med så jag tror det ska gå bra.


Men jag hade helst velat vara hemma och målat i farstun och sett hur arbetet med altanen går.... och sovit på mornarna och blivit helt kry.

Man får inte alltid som man vill :)


Och nu ska vi sälja Orbin!

Både jag och knut får ont i knäna så ska vi köpa nån annan träningsmaskin blir det troligtvis en cykel..

Men just nu kör jag yoga så Orbin står mest bara och samlar damm.

Och känner jag att ajg behöver öka på konditionen blir det Zumba :)


Nu måste jag fixa frisyren innan jag glömmer bort det :)


   


 
 
Ingen bild

Emi

12 september 2011 19:54

Fasen vilken fin altan ni hade fått till också ^^
Määään så ni kaan! :)

 
Ingen bild

Emi

12 september 2011 19:57

Kan du scanna mitt huvud? :)
Försöker få tid hos näs+öron-röntgen men det tar evigheter. :P So, har du en stund? ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards