Direktlänk till inlägg 16 september 2011

Äntligen Fredag

Av Malin - 16 september 2011 22:33

Och det är så jäkla skönt!

Har haft en dag from hell på arbetet, jag hoppas jag aldrig behöver uppleva det igen..

Var det nåt som kunde gå fel så gjorde det det och huvudet funkade inte alls idag.

Ingen stresstolerans whatsoever, jag visste inte vilka bilder som skulle tas och det kändes helt enkelt som att ajg inte skulle ha åkt på jobbet idag.

Jag trodde radiologen skulle borra igenom mig med sin blick. Huvva.


Men dom säger att man har dåliga dagar ibland.. Så är det väl antar jag.

Så...jag for hem, köpte en pizza, slängde i mig den och drog till Maria.

Skönt!

Vi satt i soffan och pratade strunt och sen kändes den dagen bättre.

Under tiden gjorde knut och jens färdig altanen.

Ja, hörde ni?? Den är KLAR!


Imorgon ska det städas upp lite och sen ska jag ta Efter-bilder så ni får se hur jäkla fint det blev.

Efter det blir det målning för fulla muggar och ett storstäd i hela huset.


Jag har misskött det eftersom både jag och knut har velat bli klara ute innan det är försent.

Bara tanken av att någonting måste vänta över vintern...huuuuva.



Men det ska bli ruskigt skönt med sovmorgon imorgon.

Ojojoj, ni kan inte veta hur skönt.



Vad mer? Jo, det blir massa extrahelger arbete i oktober och november.. Helt okej, sålänge man slipper jouren under natten, det är den som är värst.



Nä, en film kanske..och sen sova, sova, sova......



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards