Direktlänk till inlägg 30 september 2011

helg?

Av Malin - 30 september 2011 21:24

Ja, i almanackan är det väl så men jag har lyckats dra på mig jobb hela helgen, utöver mitt vanliga arbete.

Jaja, tillskott i kassan, alltid välkommet.


Knut drog iväg till ström och hämtade älgkött och passade på att umgås med mamma o pappa.

Avundsjuk much?

Japp.

Men..jag bestämde mig för att göra det bästa av situationen och har kikat på filmer som han inte vill se och så har jag tagit hans plats i soffan :)

Måste säga att den är lite skönare på den här sidan, men inte så skön att soffan ska stanna kvar.

Nejnej.

Och så har jag ätit Ben & Jerrys. Mums :D

Ja, eftersmaken var väl lite lätt ångestfylld..menmen.

Gott var det.


Tänk att jag har världens bästa mamma.

Jag hoppas jag blir iallafall hälften så bra, bara då har jag lyckats bra.


....När jag tänker efter har jag bara bra människor runtomkring mig.

Jag har verkligen haft tur.




Bah...jag sitter och spelar musik, som jag gärna gör när jag är ensam... men skillnaden är nu att någonting är fel i förstärkaren vilket gör att ljudet är superknasigt.

Jättelågt på en högtalaren med en gnutta eko... nä, det låter skitdumt.

Jag tror jag går upp till sängen och lyssnar på stereon där..


Mina grejer kan man lita på iallafall ;)

(hihi)



(Och för övrigt såg jag i ögonvrån att det var en idiot som plågat en hundvalp till döds.

Kan man inte göra likadant på den människan?

Så blir det någorlunda rättvisa.

Fy fan för er. Jag blir så förbannad så pulsen ökar. Det finns inte nog fula ord.)

 

 

  

Såhär såg skruttarna ut som vi var och kikade på i Ramvik.

Underbara små ulltussar :D



(hoppas, hoppas, hoppas, hoppas.......)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards