Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

Nytt!

Av Malin - 4 januari 2012 21:11

Yeeey!

Nu har min nya telefon kommit OCH vår nya diskmaskin. Yumyum :D


Diskmaskinen får snällt vänta en stund men telefonen är ajg i full gång med att försöka förstå.

Min första android förstår ni ;)

Jag gillar den, tycker inte att den är för stor, och när jag har kommit igång ordentligt kommer den bli hur bra som helst :)


Imorgon får jag en välbehövd sovmorgon (låter som att jag jobbar i 35 år, i sträck) och sen bär det av till arbejtet för en kvällstur.

Sen blir det sundsvall, yey!


Nä, nu ska jag försöka mig på att göra lingondricka.

Tjopp!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards