Alla inlägg under januari 2012

Av Malin - 1 januari 2012 21:13

Nu är denna korta underbara helg till ända.

Det känns konstigt att åka och arbeta, redan imorgon!

Usch..tidigt ska man upp nu igen. Tur veckan bara blir fyra dagar lång, med en kvällsjour som avslutning.


Det känns bra, det här nya året. Jag tror det kommer bli riktigt bra! Magkänslan säger så och den litar jag på :)

Även fast Nostradamus med flera säger annat.


Dagen har jag spenderat i garderoben, riktigt härligt! Med massa musik och avreagerande med en hammare.

Jag tänkte jag skulle hinna skissa lite men det verkar vara lite sent nu. Jag hinner kanske med en mening, hoppas jag :)


 


 


Nyårsaftonen spenderades först ute och sedan inomhus (förståss) med Jens, Maria, Douglas och Milo. Supermysigt och jätteroligt!

Och det blev en hel del fyrverkerier! De sparar inte på krutet, kramforsborna :)

Men som sagt, vi började dagen med att åka pulka och det var underbart vacker ute!

Solsken och ungefär 10 grader kallt. Tokhärligt!

 


 


När de mindre barnen gått hemöver kom de lite större barnen fram ur skuggorna och hoppade snabbt på bobbarna. Här skulle raceas!

Jag vet inte vad Martin sysslar med men det rättade till sig till slut och han kom ända ner, kanske först? Jag minns inte :)


 


Sen snabbt hem, hopp in i duschen och fixa till sig lite snabbt. Jag är imponerad över mig själv. Det brukar ta mycket längre tid för att jag ska känna mig nog nöjd för att träffa andra människor.

Så det var ju en himla bra start på en otroligt härlig kväll :)

Även fast jag glömde vissa saker hemma (alltid ska det glömmas något...)


   



 


Efter middagen och en runda av "Kampen mellan man och kvinna" (Kvinnorna vann, såklart! ;) så blev det lite sportslig kamp i form av xbox kinect. Tokskojigt!

Vi var målvakt i både hockey och fotboll, spelade golf, baseball, football...ja, med mera!

Och jag spöade knut i flera, kanske alla sporter!

Där fick han för att han sa att jag inte var bra på sport!

Sådetså!

Men undertiden man stod där och såg ut som ett litet fån tog sensorn lite bilder och jädrar anåda vad skev bild jag har av mig själv.

Eller ja, så illa trodde jag inte att det var. Även om tvn tros lägga på 5 extra kilon så såg det inte bra ut alls.

Hua.

Tur helgerna är över nu så man kan skärpa till sig lite!


Nu...off to bed!



Ovido - Quiz & Flashcards