Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

Saknas.

Av Malin - 6 maj 2012 20:39

Mina vänner i norr, dom saknar jag som en tok.

Så jag måste nog försöka planera in ett besök i Brån snart. Eller vad tycker ni?

En helg borde väl alla kunna avvara?

Eller en kväll...några timmar en kväll...?

:)


Sitter och drömmer mig iväg till lite ny musik. Poets of the falls nya skiva.

Jag hade faktiskt glömt bort dem. Tänk då vad härligt det blir när man vips kommer ihåg dom och så har de släppt en ny skiva som man kan njuta sig igenom.

Härliga tider!

Även fast det är söndag. Så det är egentligen tur att jag "kom ihåg" dom just idag.

Det är som vanligt bättre och sämre låtar men Cradled in love är finast just nu. Vacker gitarr och lagomt smörig sång, för min smak iallafall. Den gränsar till för ljus men... det passar.


Skin är också väldigt speciell. Välgjord.


Och nu har den riktiga vardagen kommit tillbaka till det Av-ön-ska boendet. Ögat är friskt, Malinet är friskt och även lite av det goda humöret.

Så träningen har kommit igång litegrann, inte överdrivet men allt är ju bättre än att sitta stilla i soffan, eller hur?

Snart ska det grävas och rivas ribb så jag känner ingen press över att tokträna.


Och nej, vi har inte kommit igång än. Vädret fortsätter att trilskas så det känns inte tokbra att riva ner allt på väggen. Och inte heller kan jag börja måla just nu heller, det är fortfarande minus på nätterna.

Så, jag står fortfarande och hoppar i startgroparna.

Knut hoppar inte men han står där han med :)


På onsdag blir det avresa till Norrköping med Kjell-Ove och Anders från jobbet.

Det ska bli rätt kul ändå, trots nervositet över allt okänt :)

Jag har lånat två böcker så jag borde ha något att fly till om bilresan känns bli övermäktig.

Och jag har redan packat :D

Jag kände att jag behövde stilla min packstress i godan ro och det passade bra att göra det igår.

Och det gick över förväntan, inte ens halva garderoben blev utsliten.

Mycket bra betyg!


Och så har jag ju ett långväga besök att se fram emot till helgen :D


Nä, dax att spendera sista timmen med att gruva lite tillsammans med Knut i soffan.


:)




 
 
Ingen bild

Skoglund

9 maj 2012 21:08

Hmm, det verkar inte som att tidigare kommentar fastnade här. ?

Aja, det låter som en bra idé att gästa Brån (säger jag som inte bor där). När åker du? :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards