Direktlänk till inlägg 10 april 2013

Full rulle?

Av Malin - 10 april 2013 21:46

Nu är det mycket i huvudet igen..

Men så blir det väl alltid när jag börjar planera...tänka på sommaren..på alla projekt.

Som iallafall existerar i mitt huvud.

Lägg sedan till ett litet barn på det.

Mhm...jag gräver ner mig själv, eller hur?


Så...jag försöker stycka upp alla sakerna. Vad ska ajg börja med? Vad klarar jag av att göra själv och först och främst, vad har vi råd med..?


Så...jag kommer börja med ett elementskydd i hallen. fyra brädor och..nånting...som döljer själva elementet.

Sedan kommer jag slipa bort den fula bruna färgen från förrådsdörren, byta handtag och måla den vit. Allt detta har jag redan så...no expenses!

"Bara" tid.


Sedan....kommer den sista av väggarna.

Fasaden.

Och det enda jag kan göra där...är att måla.

Så där säger jag ingenting förutom inköp av virke så jag kan slutföra min del. Ingen stoppkloss här inte, men heller ingen stressmaja för nån annan.


Sen har jag inga fler planer för mig iallafall...för då är vi mest troligt nyblivna föräldrar.

Så då antar jag att renovering inte ligger så nära i tanken.

Varken i intresse eller ekonomiska tankar.


Som jag nämnt förut...det är ju fortfarande några saker till som ska inhandlas :)



Missförstå mig inte, jag längtar som en tok!

Men jag är som jag är...planerar och vill saker. Och jag gillar ju att greja och dona i huset så..det är klart det krockar några tankar då och då.


Och jag är tokigt glad att veckan bara är 3 dagar lång. Det räcker för mig!

Snart börjar jag räkna dagarna.. 17 maj...sista arbetsdagen.


Whatever!


Nu är det dags för lite...vila...iallafall.

Sömnen är inte vad den brukar just nu. Förståeligt :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards