Alla inlägg den 30 april 2013

Av Malin - 30 april 2013 12:40

Idag hade jag helst velat vara hemma och eldat i tunnan :D


Och efter det naturligtvis grillning med den absoluta favoriten.

Men istället ska jag jobba kväll. Så jag hoppas alla håller sig i skinnet.

Ljuspunkten i det hela är att jag får åka hem imorgon istället för att jobba hela dagen som jag brukar.

Så väck mig bäst ni vill!


Jag hoppas solen kommer fram imorgon så man kan få njuta lite av den medans man poar på i trädgården.

Gör den inte det, då blir det IKEA-montering...så det kan bara bli bra imorgon.


Pyret är ganska lugn nuförtiden. Det vrids och töjs lite då och då men sällan några stora, häftiga rörelser.

Jag hoppas det är bra.

Lite hicka och några tecken på att det börjar bli trångt.

Ska till BM på torsdag och då får jag se om järnvärdet blivit lite bättre eller om jag verkligen måste köpa blutsaft den här sista tiden. Och så får jag höra hjärtljuden igen.

De brukar gå väldans snabbt, de här besöken. Men det är väl också bra. Hon ser inget som är fel, tolkar jag det som.


För övrigt så är den akustiska versionen av Robins låt mycket bättre än den versionen som vann Melodifestivalen.


Ha den bästa av Valborgsdagar :D



Ovido - Quiz & Flashcards