Alla inlägg den 5 april 2013

Av Malin - 5 april 2013 12:21

En lugn stund i soffhörnet innan jag ska sätta mig i min (skitiga) räser och spurta iväg till årets sista helgjour.

Och det känns så förbaskat skönt!

Det börjar nämligen kännas mera nu. Som sagt, jag blir tyngre och tröttare eftersom nätterna inte flyter på lika bra som tidigare.


Men fördelen med att jobba helger är att det oftast finns massa tid för att sätta sig ner och leta fram saker som ska införskaffas. Sista helgen i april ska vi nämligen shoppa, jag och mamma :)

De sista sakerna som saknas här i huset för det lilla pyret.

Om jag är redo?

Njaa... det känns fortfarande väldigt....långt bort. Och jag kan inte riktigt se mig själv som en mamma än.

Dock försöker jag att inte måla fan på väggen och inte heller tänker jag tro att allt kommer flyta på superbra på direkten.

Alltså, jag försöker ta en dag i sänder.

Det är så svårt att föreställa sig... Jag törs knappt längta....tänk om tänk om tänk om är det enda som snurrar i huvudet.

Men ändå...pyr lyckan och längtan i kroppen ändå. Speciellt när det sparkar..


Solen skiner här iallafall... skönt att få lite D-vitamin och piggna till litegrann.


Hm..musiken hjälper inte till som den ska idag.. Tur jag åker härifrån så Knut får lite lugn och ro en stund :)


Jag är orolig...och lite rädd för mina egna tankar ibland. Och det är så många aspekter i mitt liv som inte är som jag trodde/ville att de skulle vara. Många är långt mycket bättre men vissa saker går i en helt annan riktning och jag känner mig lite maktlös.

Vilket jag inte är, eller hur?

Man styr ju sitt eget liv...? Eller?


Mja...det här ska vi inte spinna vidare på idag. Inte när det är så härligt ute och nu när ni snart får helg :)


Må gott :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards