Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Malin - 6 februari 2014 23:04

Jag fick ringa och göra mig påmind, men nu äntligen ska jag få ta av gipset! På tisdag...då får mitt ben äntligen känna frisk luft, min häl känna golv och jag får känna mig helt ren och fräsch igen.

Det var för övrigt som jag fasat för..att läkaren glömt mig.
"Nej det finns inget underlag här på dig..men det står ju här att det ska bort gipsvecka 5"
"Aha...det är gipsvecka 6 nu...."

Men allt löste sig och nu har jag tid :)

Och det verkar som om vår lilla pälsboll är den enda med bruna ögon. .men lika lycklig är jag för det :)

Idag premiärhandlade vi hundsaker...två skålar blev det...kändes ruskigt bra!

Och det är så skojigt här hemma nu.. isa har börjat ljuda ganska mycket och gillar nog att höra sin röst, ibland blir det många stora bokstäver!
och svarar jag blir det ju extra kul...så då ljudas det ännu mera :)

Men allra skojigast är nog att göra fiskljudet.. det uppkommer alltså genom att bara öppna munnen. .så det blir ett litet *plopp*ljud..
Gullunge!

Imorgon blir det mazarinbak, mera lek och ljudning med prinsessan och lite umgänge med daniel och lee. Skoj!

Ovido - Quiz & Flashcards