Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Malin - 17 februari 2014 22:33

Wow....vad mycket man kan lägga på hyllan på 8 månader.
Det är tur att Sofia redan är duktig för har det kört ihop sig idag eller att maskinen strulat...då har nog min hjärna satt sig och tjurat i ett hörn tills jag åkt hem.
Jag tror nog jag tänkte lite för intensivt, lite för fort...för strax före lunch fick jag en liten blackout. På en undersökning vi gör flera gånger om dagen!

Bah....jaja...i slutet av veckan är väl de gamla rutinerna tillbaka igen :)

Och gissa om det blev en glad återförening när jag kom hem :)
Man saknar hennes skratt, hennes kisande ögon när hon ler och hennes höga stämma när hon pratar. Och de där små fingrarna som ska dra i allt...känna och upptäcka. Tillsammans med munnen såklart!

Fina fina Isabelle.

Jag hoppas du är snäll med pappa, även imorgon. .så han får tillfriskna :)

Ovido - Quiz & Flashcards