Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Malin - 24 februari 2014 07:27

Vilken härlig helg jag haft! Jag fick sluta tidigare på jobbet och därför komma till ström tidigare än vi brukar, titta på både starten och målgången på amundsen race och så har vi varit och gluttat på den vackraste vovven någonsin.
Vår lilla Ejla är verkligen en fröjd för ögat.
Jag tog massa fina bilder så när jag kommer hem ska ni få vila ögonen på henne ni också.

Och äntligen har vi ett fint kort på familjen. .ett där pälsmössor inte döljer 70% av objekten. Min mästerfotograf/frissa Kristina lyckades fånga de få sekunder alla tre såg bra ut.
Det tog uu bara över 100 bilder lite drygt ;)

Just nu sitter jag på bussen på väg till Östersund. Där ska jag möta upp några kollegor och kika på en ny skiktröntgen (ct).

Förhoppningsvis får vi åka hem hyfsat tidigt. .

Ovido - Quiz & Flashcards