Direktlänk till inlägg 10 oktober 2011

Buanhelg och en måndag from hell.

Av Malin - 10 oktober 2011 20:31

Jag är helt slut.

Jag kom till arbetet imorse och kände att idag vill jag vara på alla andra labb utom CTn. Huvudet pallar inte det.

Ser att jag blivit placerad med Mia på skelett-labbet, yeey!

Hinner ta en bild på första patienten och sen visar det sig att ena sköterskan på CTn är ledig.

"Skit", hinner jag tänka, sen blir jag ombedd att ta hennes plats.

Vad säger man? Klart man hjälper till.

Fy faen. Det var tredubbelt med patienter. Det bara öste in remisser. En remissbomb efter helgen... Baaah.

Men jag och Sara arbetade lugnt och metodiskt så det gick hyfsat ändå...men...never again.


Så..min helg?

Mycket bättre.

Vi vistades i buan, badade tunna och gjorde vinter där.

Träffade erikssons en stund och blåste bort resterande tid.

Gud vad det stormade!

Jag tror de sa att det var 15-16 m/s..


Lite bilder för nu säger de mer än ord :)


               

Vi sökte skydd bakom huset, det var bara där man kunde vara utan att bli galen av blåsten.


Men buan är det bästa som finns, det syns, eller hur?


:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards