Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Malin - 4 februari 2012 20:41

...och mitt i Dead by April hamnade vi, när Sveriges Historia-avsnittet var slut.

Melodifestivalen!

Den hade jag glömt!

Så nu är det Thorsten Flinck som "förgyller" tvrutan.

Vi bytte kanal en stund.

Salt and Pepper var väl lite klatschig.. rytmisk och svängig men Dead by April är fortfarande bäst, och då har jag bara hört halva låten!


Loreen har en riktig dansdänga. En klubblåt. Om man inte tittar på hennes krabbgång så är låten hyfsad. Helt klart något jag inte skulle byta från om den spelades på radion. Kanske skulle jag lägga till den på min dance-lista på Spotify.


Sean banan... tänk om han skulle representera Sverige... ojojoj säger jag bara.


Afrodite... men nej, kom med något riktigt nytt eller lägg ner. Det är bara parodiskt nu tycker jag.


Nä, Marie, Dead by april eller Loreen.


Och jag blir lika försvånad varje gång det börjar blåsa inne på de här evenemangen.

Men...det är väl som Knut säger, det är ju sånt drag där!

(haha, dålig humor är den bästa humorn!)


Det blir bara ett kortisinlägg tills dess att jag sätter mig ner på riktigt, typ imorgon, skulle jag tippa på :)


Trilla inte av pinn tills dess!

Ovido - Quiz & Flashcards