Direktlänk till inlägg 8 februari 2014

Jag vill ut ..ut...UT!

Av Malin - 8 februari 2014 00:18

 


Jag längtar efter en promenad. Knarrande under fötterna...funderingar som klirrar genom huvudet... problem som försvinner som en sukett i teet.


Och jag längtar efter pulkaturer med Isabelle... och promenader med valpen. Och valpen OCH Isabelle i pulkan. Och förhoppningsvis en Knut bredvid mig :)


Och gissa vad??

Det kliar i mina renoveringsnerver!!

Men det enda jag kan göra är möjligtvis måla...med färgen vi har hemma. Vilket inte räcker för mig... Känns det som nu iallafall.

Jag vill tapetsera om, i båda vardagsrummen. Köpa tvmöbel och vitrinskåp, göra en riktig kontorshörna någonstans med den stationära datorn. Då försvinner alla pärmarna som rymt runt i hela huset...

Och måla fönstren.

Men det ska jag faktiskt göra i sommar. Beroende på tid.

Först kommer Isabelle och valpen... så det kommer inte finnas många timmar över :)

Fönstren i köket kommer målas...punkt. Det får ta flera veckor då, struntsamma.


Oooh...det var ju hängrännor och en hundgård också.. hm.

Där blev mitt schema knökfullt.


Men gudars...halv ett??

Jag borde sovit för många timmar sen...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards