Direktlänk till inlägg 9 februari 2014

Battery reload

Av Malin - 9 februari 2014 12:11

Idag är det Alannah Myles, bon jovi och evergrey som står för kraftkällan. Drog en liten rövare och ställde barnvakten vid en sovande knut.
Båda två kommer sova ett tag så det kändes inte alls elakt.
Och det är knut som är föräldraledig nu...jag är ju sjukskriven ;)

Sneglade på melodifestivalen igår och nielsen var helt klart den enda bra låten.

Jag undersökte hundfoder istället. För även där är det en djungel...
Men det är precis som med all annan föda..du får vad du betalar för.
Så.. vom og hundemat och torrfoder som komplement. Kanske axess, om vovvas mage tycker om det.

Jag har insett att det är många aspekter i mitt liv som inte ser ut som jag har trott att det ska göra. Nu är det nog främst boendet som spökar, men även lite socialt umgänge och fysiska attributer hos mig som inte är som jag tänkt.
Men..jag är ju samtidigt så vansinnigt lycklig så någon större vikt ligger det uppenbarligen inte på de där sakerna.

De är som en irriterande mygga på natten. Antingen drar man täcket över huvudet och ignorerar den eller så tänder man lampan och gör något åt saken!

Jag har tänt lampan om vi säger så :) sen tänker jag inte fundera så mycket på hur lång tid det kommer ta.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards