Direktlänk till inlägg 14 februari 2014

Myskväll

Av Malin - 14 februari 2014 22:32

Jag gillar alla hjärtans dag. Visst, man jan tycka att det bara är en ursäkt för att konsumera mera men det tycker inte jag.
Det är en alldeles utmärkt ursäkt för att skuffa undan alla måsten och bara spendera tid med det/dem som ligger närmast hjärtat.
Jag önskar bara att jag hade haft mina föräldrar och mor/farföräldrar närmare. .

Men mysigt hade vi det iallafall med middag och några gåvor och en liten bakelse.

Så nu har jag och knut en hotellvistelse att se fram emot. Dels för att få vara för oss själva men också för att ladda batterierna inför tillskottet till familjen. .

Isa dock har det lite svårt med sovandet och ikväll fick hon nästan gråta sig till sömns. Och det här är enda gången hon somnat i min famn.
Mitt lilla hjärta. .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards