Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

En lite sämre dag

Av Malin - 28 februari 2012 22:18

Ja, jag har definitivt upplevt mycket bättre dagar.

Hela dagen lång har jag slitit i garderoben med dessa förbaskade lister.


Golvlisterna gick väl hyfsat men jag är inte stolt precis. Men de sitter där.

Taklisterna dock, är ett helt annat kapitel. Hål-lister är mindwrecking!

Hur jag än snurrade och vinklade och kapade så blev fanskapen fel.

Så nu har jag fuskat och karvat dit dom. Det blev inte heller speciellt snyggt men nu sitter de där iallafall.

Jag bryr mig ärligt talat inte för detta projekt har tagit på tok för jäkla lång tid.

Imorgon ska jag köpa snickarns bästa vän och sen skiter jag i resten.

Då åker kläderna in och sen är det bra.


Jag håller mig till målning och tapetsering hädanefter.

Jag är tydligen inte gjord för att vara självständig, för snickringen har gått söderut.

Otroligt besviken är jag, på mig själv. Jag trodde jag kunde bättre.


Men jag har lärt mig att man måste acceptera att man kan inte allt.

Hur surt det än är att bita i det äpplet.


Men det har varit en otroligt fin dag idag. Jag hade sovrumsfönstret öppet hela dagen och det var så fint att höra fågelkvitter och känna den friska vårluften :)

Jag hade velat vara ledig hela våren!



Nu ska jag hiva i mig ett glas vatten och blir det skönhetssömn!


PS. Jag saknar en liten lurvis fyrbenting att få energi utav...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards