Alla inlägg den 7 april 2011

Av Malin - 7 april 2011 12:34

Jag har inte skött mig riktigt, uppenbarligen.

Även fast jag tränat regelbundet så har inte kläderna blivit rymligare.

Det stör mig litegrann.


Eller, jag börjar känna mig stressad. Helgens matvanor kommer nog inte göra saken bättre, även fast jag kommer strunta i det när jag väl är i buan.


Det är så tråkigt att kika på bilder och få en chock, "är det SÅ jag ser ut?"

Usch. Jag känner mig som en uppsvälld kopia av mig själv.

Och så är jag som jag är, och tänker på hur folk ser på mig. Vad tycker de?

Även fast jag i grund och botten faktiskt ger blanka tusan i det, så länge jag trivs.

Men ibland svider det till.



Hårdare tag!

 Jag ska gilla spegelbilden jag ser framför mig.


Det är egentligen rätt märkligt, hur kan man INTE tycka om sig själv..?

Hur är det ens möjligt??

Det finns ju bara en av dig, (trots det som jag la in i tidigare inlägg ;) och då är du ju ändå bäst på att vara just du.

Alltså finns det ingen bättre än dig. Så är väl egentligen fel att säga, man ska aldrig sätta sig på en milshög piedestal, men man ska alltid värdera sig själv högt.

Varför ska det vara så svårt?

Var blir det fel?


Vi är ju ändå mirakel (om vi frågar våra föräldrar ;)



Av Malin - 7 april 2011 08:19

Ja, det regnar faktiskt. Spöregnar om jag ska vara ärlig.


Så... snön kommer nog försvinna i stora mängder.

Skitsamma :)


Idag åker vi till ström!

Yeey!

Packade gjorde vi igår, idag ska det bara läggas in i bilen, funderas lite om vi glömt något och sen drar vi.

Skönt.

Jag har längtat efter buan. Fridfullheten och semesterkänslan jag alltid får när jag är där.

För vi ska göra klart rapporten idag.

Den absolut sista touchen innan sista handledningen som är på tisdag.

Som jag för övrigt hoppas att vi får göra över telefon.



Igår ville jag bara sätta mig i bilen och åka ner till Stockholm.

Det smärtar i mig när jag inte kan göra något.


nej men...önska mig lycka till på vårdcentralen klockan två?

Ovido - Quiz & Flashcards