Alla inlägg den 13 april 2011

Av Malin - 13 april 2011 19:38

Självförtroendet är nere på botten.


Kan vi ha en tjejkväll och ha en stor makeover?!

Och ha lite roligt...



  

Av Malin - 13 april 2011 16:13

Nu har vi ÄNTLIGEN lämnat in C-uppsatsen!


  


Så imorgon börjar den stora läsningen av alla andras rapporter :P

Men hellre det!

Både jag o Linda är döless de där bladen nu. Och den inkonsekventa handledningen vi fått.

Så nu är det roliga kvar, Opponeringen :)



Så för att fira segern lite bakade jag Lakritsbrownies.

De står och svalnar nu så ni ska få lite fina bilder på dem imorgon, när de är alldeles färdiga.

Dock...tänker jag inte äta dem.


Jag har bara mig själv att skylla. Men jag hatar spegelbilden.

Och hatar är ett starkt ord men det passar just nu.

Så jag ska i det längsta hålla mig ifrån sötsakerna och kolhydraterna.


Jag vet, jag har sagt det så många gånger. Det känns nästan som att någon människa måste säga till mig, att Gud vad du har gått upp i vikt!

Så det gör ont, då kanske min tröga skalle fattar att nu måste vi skärpa disciplinen en hel del!


Så, allt jag kommer baka nu och lägga ut bilder på, blir till gästerna på Långfredagen.

Jag kommer möjligen dela den kakan jag vill smaka, med någon annan.


Visst känns det här bra att veta?? Jag förstår att det gör det.

Men bara så ni vet, den här bloggen är min ventil.


  





Ovido - Quiz & Flashcards