Alla inlägg den 6 april 2011

Av Malin - 6 april 2011 16:16

Han är 15 och har ett eget företag, där han gör chokladpraliner.


Kolla in det!

http://www.andreas-choklad.se/Andreas_Choklad/Valkommen.html




Av Malin - 6 april 2011 14:33

Mhmm.. Cupcakes ;)

 


 

Frostingen sätts på imorgon :)

Jag vet inte när jag ska hinna det men det ska hinnas med!


Och jag kommer bojkotta våra kameror och använda min telefon istället. Nu när jag vet hur jag ska få in bilderna i datorn :P


Tänkte visa lite annat jag hittade i telefonen..


  

Här är vi uppe på utkiken i Bjärtrå med svägerskan min :)


 

Lite tomt känns det ibland. Påsk kommer inte riktigt bli detsamma.


 

Men vi avslutar med en tokfin ros till finaste Mamma :D



Av Malin - 6 april 2011 08:44

Äsch..det går ju inte lyssna på radio jämtland över internet. Alldeles knäpptyst!


Jag får väl lyssna på det senare, på något vis :)


Woho, solen kikar fram!

Det såg riktigt disigt ut när jag klev upp, tur vädret kommit på bättre tankar :)


Och idag ska vi fixa till arbetet. De sista ändringarna.

Och sen ska jag baka!

Jag ska göra muffinsarna men inte frostingen. Den får åka på imorgon :)

Jag vet inte om cupcakesen suger åt sig och blir tråkiga så jag tar inga risker och spritsar på den imorgon :)

Vilket påminner mig, jag ska ladda batterier så ni kan få se vad vi ska göra i helgen :)



Och ikväll blir det matlagningskurs hos Daniel.

Grekisk Delikatesspanna blir det idag. Marinerad fläskfilé med potatis, paprika och en god tzatsikiliknande dressing till.



Nä, plugga var det ja.


  



Ovido - Quiz & Flashcards