Alla inlägg den 3 april 2011

Av Malin - 3 april 2011 18:52

Jaa du emelie...jag har hört talas om Re-sorb men det vet vi ju alla vad det är ;)

Zorn.. ja, vad vet väl jag?


Ännu en helg till ända.

Och vad har vi gjort?

Jo, vi har varit hos syster Anne nästan hela helgen. Eller ja, fredag kväll och hela lördagen.

Mycket trevligt!

Vi åkte skoter upp till utkiken och jäklar vad fint det var!


Idag har vi sovit tills vi vaknat, jag lite senare än knut.

Jag fann mig ensam i sängen när klockan var halv åtta. Kilade ner och fann min babe i soffan.

Så, han i soffan kikandes på tvn och jag gick upp för att lyssna på en skiva och för att sova en stund till.

Skönt!


Sen gjorde vi faktiskt nytta! Tvättade bilen, sotade pannan och mätade resten av väggen.

Så nu vet vi hur mycket vi behöver av virket :)

Och färgen.

Det känns bra. Jag vill planera lite och veta hur mycket pengar som går åt.

Ja, det blir alltid mer än man trott från början men nu har vi iallafall lite försprång :)


Och så städade vi hela huset. Gud så skönt!

Det luktar så gott, så gott :)


Per lagar massa svamprätter, jag blir lite sugen på att plocka lite svamp, fast jag vet bara hur kantareller ser ut. Karl-Johansvamp är ingenting jag törs plocka.

Jag har för mig att den är lik en giftig sort..?


Nu har jag bara två saker till att göra ikväll.

Läsa vår rapport med två kritiska ögon & hänga lite tvätt.


Thank you, and goodnight.


 

Ovido - Quiz & Flashcards