Alla inlägg den 15 april 2011

Av Malin - 15 april 2011 21:37

Vad ska man säga?


Kate Moss ska tydligen lansera en t-shirt för barn där det står "nothing tastes as good as skinny feels!"

Idioti. Räcker det inte med fixeringen vi har idag?!


Och så tror jag de har nyhetstorka när de visar vem som är rikast i låtsasvärlden.

Jaja, hellre det än krig och död överallt.

Av Malin - 15 april 2011 21:00

Jaa, ett sting av ångest, men samtidigt är jag glad för hennes skull.

Återigen, jag har bara mig själv att skylla så det är bara att skärpa till sig!


Och jag sitter här och vill inte sätta ner fötterna i golvet.

Varför?

Jo, för att jag är dum nog att låta en spindel överleva.

Jag såg den och tänkte att alla spindlar behöver inte sluta nerspolade i toaletten.

Ångrade mig sekundsnabbt och då var den borta.

Skit.

Efter ett tag såg jag den igen och då hoppade jag upp för att hämta mina vapen.

Kommer tillbaka och spindelkräket är borta.


Gah, jag hatar de små äcklen!

Och knut är inte hemma och räddar mig.

Usch.


Så nu ska jag rusa in till vardagsrummet och sitta där i protest.

Spindeläckel.



:)


-------------------------------------------------------------------------------------


De här gjorde jag färdiga idag. Nu åker de upp på väggen!


 


Tokigt!

:D

Av Malin - 15 april 2011 17:18

Jag har sett reklamen, men struntat i det för att vi inte har kanalen.

Men nu letade jag upp det och hittade hemsidan för bakeriet som huvud"gubben" i serien har.


Vilka tårtor! Får jag en tårta i den där stilen skulle jag inte våga skära i den :)


Gå in o kika om ni har lite tid över, för man fastnar!

:)


http://www.carlosbakery.com/

Av Malin - 15 april 2011 13:49

i det vackra vårvädret?

Nej, tyvärr.

Idag var det faktiskt lite trist ute. Lite skitigt, lite blåsigt och jädrans ljust. Tur det finns solbrillor!


 

Snart blir det sommar och då ska jag vara ute och bara njuta så mycket det bara går!

Den här sommaren har vi ju fått en fin grundfärg :P

Bara att fortsätta på den när vi kommer hem :)


Idag var jag lite söt och provade en ny look.


 


Helt okej!


Och det var supertrevligt att fika med Maria, så det ska jag göra om.

Det är så roligt att märka att det finns människor som är rätt lika i sinnet och som man kan skratta med. Känna att man har saker gemensamt med. Det blir en trygghet att klamra sig fast vid.

Knut är min själsfrände men det blir ensamt om det bara är vi två.

Det har känts så ett tag nu och jag har bara mig själv att skylla. Att det ska vara så svårt?


Nä, om man ska ta tag i uppsatserna?



Av Malin - 15 april 2011 09:56

Nejnej, men man skulle kunna tro att huvudet gjort det.

Jag hatar att vakna med huvudvärk.

Tur det finns piller.


Idag har jag hittills rivit ut allt ur garderoben för att hitta nåt tygaktigt att ha på kroppen som INTE gör att jag ser ut som en valross.

Det funkade nästan.

Så jag kom fram till det att det inte är kläderna det är fel på just nu.

Eller jo, jag har inte vett att köpa kläder som faktiskt passar min kroppsform, eller så har jag tendens att köpa stora bylsiga saker för att "gömma" saker och ting.

Som totalt misslyckas, för jag ser ännu större ut, naturligtvis.

Jaja, jag får skina som en sol istället.

Ett leende räddar alla, eller hur?


Så nu ska jag in på byn för att inviga det nya cafeét med Maria & Milo.

Hon har ju tjuvstartat och varit där några gånger så nu ska jag dit och göra premiär :)


Håll tummarna att jag lyckas hålla mig ifrån bakverken!

Men med morgonens humör färskt i minnet så borde det inte vara ett problem överhuvudtaget...


Och som vanligt strular Cambro så uppsatserna har inte ens lagts ut.

Skönt!

Då kan jag fokusera på det när jag kommer hem.

För det blir en prommis hem från byn :)


Tjolahopp!


 

Ovido - Quiz & Flashcards