Direktlänk till inlägg 15 april 2011

upp var det ja..

Av Malin - 15 april 2011 21:00

Jaa, ett sting av ångest, men samtidigt är jag glad för hennes skull.

Återigen, jag har bara mig själv att skylla så det är bara att skärpa till sig!


Och jag sitter här och vill inte sätta ner fötterna i golvet.

Varför?

Jo, för att jag är dum nog att låta en spindel överleva.

Jag såg den och tänkte att alla spindlar behöver inte sluta nerspolade i toaletten.

Ångrade mig sekundsnabbt och då var den borta.

Skit.

Efter ett tag såg jag den igen och då hoppade jag upp för att hämta mina vapen.

Kommer tillbaka och spindelkräket är borta.


Gah, jag hatar de små äcklen!

Och knut är inte hemma och räddar mig.

Usch.


Så nu ska jag rusa in till vardagsrummet och sitta där i protest.

Spindeläckel.



:)


-------------------------------------------------------------------------------------


De här gjorde jag färdiga idag. Nu åker de upp på väggen!


 


Tokigt!

:D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards