Direktlänk till inlägg 18 april 2011

Soliga dagar!

Av Malin - 18 april 2011 21:14

Jamen visst är det härligt??


Tog mig en promenad hem efter vårdcentralsmöte och lunchande och jädrans vad varmt och härligt det är!


Och läkaren var väldigt trevlig och tillmötesgående så jag är nöjd med Carema. Jag har hört att vissa är missnöjda, känns skönt att jag slipper sålla mig till den skaran.

Så, en remiss till Sollefteå härnäst. Hoppas trenden fortsätter där.


Systembolagsreklamen är slående. Eller ja, inte för mig men jag har sett och hört att det är så det går till ibland.

Den är kul iallafall, ett nytt sätt att visa vad som egentligen sägs :)


Lunchen var supernice! Och när jag fick reda på att det var en ung talang som startat det där blev upplevelsen lite intressantare. Kul att dom tar mod till sig och provar!

Hoppas det utvecklas och blir till något bra för honom och hans arbetskamrater!

Jag ska iallafall stödja dom med massa fika och sallader ;)

Hoppas jag får sällskap :D Det har varit ypperligt hittills!


Och Daniel blir bättre och bättre i köket. Men det verkar som att han enbart äter när han lagar middagar åt oss och det var ju inte riktigt målet jag hade i åtanke.

Känns som att det är meningslöst på ett sätt då.

Vi får fortsätta trycka på helt enkelt.

Äta bör man! (Vet inte hur jag ska få in det i huvudet på daniel)


Och nu har jag gått igenom uppsatsen GRUNDLIGT. Imorgon börjar sammanfattningen och diskuterandet med Linda. Det kommer bli en utförlig opponering ska ni veta :D


Nu blir det te och tv med bästaste babeos!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards