Direktlänk till inlägg 21 april 2011

Strömsund!

Av Malin - 21 april 2011 20:06

Mellanlandar hos mamma och pappa. Det regnar här men det är ingenting negativt. Vi har ätit gomat och skrattat mycket, redan nu! Härligt, man kan lita på att man får fylla på glädjestapenln när man kommer hem hit.


De ringde från Din studio idag, precis innan vi for. himla rolig grej!

Man blir sminkad, stylad och fotograferad, alldeles gratis :D Naturlgitvis kostar bilderna pengar men det är ju en rolig grej.

Jag och fyra kompisar, alltihopa i Umeå :)

De hade inga datum som passade mig just nu men de skulle ringa igen när det fanns i Umeå.


Är det några som vill följa med??

Tänk vilken rolig upplevelse, och så kan vi säkert gå ut efteråt och käka middag och ha skoj :)


Ja, det får ni fundera på ;)


Nu gör jag Påsk, så nu blir det stiltje här en par dagar :D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards