Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Malin - 3 februari 2011 22:05

Ja, det är alltid snökaos här i umeå, för de har inte vett att ploga ordentligt. Vilket resulterar i olyckor på södergående E4.

Learning by doing.


Oj vad det snöar och blåser och är blött!

Min megahuva räddade dock mig från värsta snön idag :P Tur den gör nån nytta :)


Vad mycket jobbiga saker det var på nyheterna idag.. Som vanligt en massa kaos i Kairo, likadant i Jemen. Varför samtidigt?? Men jag kan förstå deras humör, diktatur är väl aldrig bra. Och så har de "gripit" en svensk reporter. Usch för er! Vakna upp till ett bättre land istället.


Och jag är så less på GinaTricot-reklamen.. Modellerna är som benrangel och är inte ett dugg attraktiva. Jag vill då inte köpa de kläderna, hur skulle de se ut på mig, som faktiskt har kurvor?

Också det togs upp på nyheterna, att Sveriges modeller är magrare än anorexia-fall. Yey för kurvor säger jag! :D

Och mitt i all reklam dök det faktiskt upp nåt intressant! Absolute Acoustic. Den ska jag ha : )


Och artikelgranskningen är klar och vi är snart klara med projektplanen och det bara rullar på i en massiv fart. Våren kommer bara blixtra förbi! Vi pratade tillochmed om examensfirerier idag. Mest troligt blir det nog bara en middag med så många som möjligt, men har vi tur blir det lite festligheter efteråt : )


Imorgon får jag åka hem! Gud så skönt! Och den här gången får jag faktiskt vara hemma ett tag, om vi bortser från en snabb sväng till umeå på onsdagen, men det gör inget. Underbart, så underbart : )

Haha, vet ni vad? Jag längtar faktiskt efter att få tvätta undan hemma. I am a little twisted sometimes. Jag antar att det symboliserar något, typ...trygghet eller lugn eller något.


Och här har de blivit tvärsjuka så det är tur jag ska hem imorgon!


Nu ska jag youtuba lite :)


Och livet känns så bra, även idag :)




Ovido - Quiz & Flashcards