Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Malin - 9 februari 2011 20:58

Jamen sedär, nu är jag hemma igen!

Skönt :)


Dock är jag inte speciellt nöjd över vår middag idag.

Vi gjorde kokospannkakor som sagt och de är..fruktansvärt svåra.

Gillar man att misslyckas, eller vill ha en rejäl utmaning, pröva laga dessa.

Och dessutom, som knut sa, hur kan något som är så himla gott från början...vara så äckligt på slutet?

Håller med totalt. Yuck-känslor på slutet, men mätt ska vi bli!

Men då har man prövat iallafall, nu vet vi vad vi INTE ska laga mera.


Och så har jag sotat pannan idag också. Det är bra att kunna :)


Och jag sitter och drömmer mig iväg bland badrumsinredningens underbara värld.

Kul att spåna, nyttigt att hitta bra hemsidor eller bra tips.

Jag hoppas....hoppas att vi kanske överväger att renovera i sommar. Det vore skönt att slippa den tyngden på axlarna.

Dock är ju badrum alltid trist att renovera för det är så jäkla snordyrt.


Artikelseminarium hade vi idag, det gick hyfsat. Vi fick 5 poäng av 6. Så går det när man inte läser ordentligt och inte referar till litteraturen.

Men jag tycker den tänkta studien är viktigare.

(märks det att slutet är nära?)


Nu blir det sängen med min knut, imorgon är ju en stor dag :)


Ovido - Quiz & Flashcards