Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Malin - 13 februari 2011 19:25

Det kan man minst sagt säga. Vi hade nämligen årsdag på torsdagen och imorgon är det ju alla hjärtans dag.

Ja, hur blev det då?

Min babe kom hem med blommor (gerberor!) och två fina presenter. En ram för tre bilder och ett ljus som luktade den godaste av vanilj.

Så, vi bestämde oss för att gå ut och äta för att jag inte kommit på något att laga hemma.

(dålig planering, indeed.)

Vi köpte oss dock bakelser för att fira litegranna iallafall :) Och Höga Kusten-bakelsen var den godaste jag ätit på länge!

En chokladvikt sak med en mandelmassefyllning.

Jag rekommenderar!

Babe fick jobba en sväng på fredagen och jag fick vara lite ledig. Linda o jag hade varit duktiga och skickat in vårt arbete en dag tidigare än deadline. Det gillas!


Igår hjälpte vi knuts syster med lite flytt. Hårt arbete, både fysiskt och psykiskt så igårkväll var vi VÄLDIGT lugna. Vi parkerade oss i soffan och där satt vi.



Och imorgon har jag stora planer :) Så, upp tidigt i ottan för att skjutsa knut så jag får ha en bil för mig själv, sen ut på byn, hem o städa och plugga litegranna och sen lite mys på kvällen.

Det låter väl som en härlig dag?



Vad har ni planerat imorgon?



Ovido - Quiz & Flashcards