Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Malin - 25 februari 2011 09:42

Okej, min vecka har inte varit särskilt jobbig men för min kära sambo är det skönt och därför skönt även för lilla miget :)


Idag ska jag läsa 23 engelska artiklar och sammanfatta dessa.

Yey! Vad roligt!

Nä skämtåsido, det är faktiskt helt okej. Intressant att läsa dom, ämnet är absolut något som är viktigt i röntgenvärlden idag så det är jättekul !


Och igår fixade vi äntligen datorn som står och samlar damm nere. Så nu kan vi äntligen hiva den till syster Katta!

Där kanske den gör lite mer nytta..


Och massa, massa skor hittat jag som jag vill ha nu till resan och sommaren....


      

Heppo.se är grejer det.

Men att beställa skor från internet, sådant man måste prova för att känna om det går använda överhuvudtaget... Nja, vi får se nästa månad :)


  

Den här hittade jag också igår. et är en örtförvaring som man har i kylskåpet.

Klipp ner och lägg allt i behållaren, häll dit lite vatten, sätt in i kylskåpet och vips blev maten mycket godare :)


Många plus!


Och jag snubblade över en annons från Bonprix... Man kunde tävla om att blir deras ansikte för en månad eller vad det nu var...

Jag måste säga att jag blev lite sugen... Hade varit roligt att vara med i tävlingen, trots att jag med hyfsat stor säkerhet törs säga att jag inte skulle haft en chans att vinna :)

Men det är ju inte det som räknas ;)


Nu ska det läsas!!

Ovido - Quiz & Flashcards