Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Malin - 24 februari 2011 09:31

Japp, då sitter mna här igen, i väntan på Linda gneom Skype.

Helt okej, vi får mycket gjort. Även fast det svider att vara inne när det är härligt vackert väder ute.


Och R, du ska få dina bilder till helgen ;) Då ska dufå se alla mina projekt och hur vårt söta hus ser ut :)


Igår då?

Ja, jag var till frssan igår. Närmare sagt Therese på Sonjas.

Väldigt trevligt och mycket duktig är hon.

Men ajg ska dit ändå på tisdag för mitt hår ville inte riktigt ta nyansen vi valt. Glashår tror jag närmare bestämt att det heter.

Och det har hänt förut, vill jag minnas. Men ajg har inte tänkt på det för frisörerna har alltid tagit en eller två nyanser mörkare än det ska vara.

Men vad gör väl det?

Allt annat blev ju jättebra coh det är bara trevligt att bli ompysslad i håret :)


Under tiden ajg satt där läste jag (naturligtvis) skvallerblaskor och damtidningar.

Och i en av dem skrev de att det är så "fruktansvärt ute att vara en hemmafru som bakar cupcakes. Vi vill ha jämställda kvinnor!"

...Jag blir lite trött på de där uttalandena. Men det kan ju bero på att jag förutsätter att alla kvinnor (och män) respekterar varandra och gör vad de gillar att göra, samtidigt som de får hemmet, ekonomin och förhållandet att fungera.

Så...jag gillar att baka och jag är då tamejtusan inte ute!


Ute, inne... pffsss.

Så länge man mår bra av.

Så jag både bakar och gör pilates, som också är "såå utee!"


Vad annars?

Jag tränar regelbundet nu och äter bra mat. Och det blir resultat!

Jag skulle naturligtvis kunna träna varje dag, om jag verkligen vill ha resultat fort, men jag har annat för mig än att träna varje dag.

Huset bland annat :)

Vårt fina lilla hus, som har potential men mycket att göras på.


I helgen ska vi städa i garagen och bilen. Jag ska även börja göra fönsterbrädorna som ska in i farstun efter att det blivit målat vitt.

Skoj skoj! :D


Och imorgon blir det lön!

Härliga dagar...hoppas skolan ger mig pengar imorgon också. Det vore ju väldans gött!

Om man nu får nåt därifrån. De är hemskt snåla tycker jag.

De säger att man max kan få ut 2000 men jag har då aldrig fått det. Alltid 1700 eller 1900.

Skönt att det bara är 3 och en halv månad kvar.


Nä, nu blir det plugg för hela slanten.

(och lite träning efteråt, skönt!)

Ovido - Quiz & Flashcards