Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Malin - 18 februari 2011 10:25

Äntligen klar med Vetenskaplig Teori och Metod!

Idag gjorde vi klart statistiktentan och jävlar anamma vad svårt jag har för tabeller och siffror och nollhypoteser där man ska tänka precis tvärt om!

Så...skönt att det är finito.


Och den 1 juni....då ni... då är det examen!

Härligt :D


Underbart väder är det också. Man kanske ska gå ut och tvärskotta lite snö så man får lite sol på näsan.

Jag har hört att D-vitamin är viktigt om man vill få igång fettförbränningen. Men det är ju bara logiskt egentligen. D-vitamin gör att du blir glad och pigg och då orkar du träna och lägga energi på att äta rätt och inte för mycket.

Typ.

Det är min teori :P


Skype är för jäkla roligt. Iallafall när man har sina klasskamrater i konferenssamtal.

Mycket skratt och mycket samarbete.


Och nu blir det en halvtimme på Orbi !


Ha en riktig attans trevlig helg :)

Kanske lägger jag ut lite bilder på mina aktiviteter i helgen (jag kanske ska baka!)


Over N´out

Ovido - Quiz & Flashcards