Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

Mode

Av Malin - 28 februari 2011 09:49

Har precis suttit och klickat runt på nätet för att se vad det är för mode detta år.

Jag brukar normalt inte bry mig, för att ajg är lite lätt handikappad vad det gället sånt, tyvärr.

Men iallafall. Jag blir lite besviken.

Det är ett tråkigt mode i mina ögon det här året...eller nu i vår.

Mycket bruna färger, höga midjor och pastellfärger med "söta" klänningar. Precis som på 70-talet.

En liten touch av woodstock fick jag också. Lite hippie eller vad man kan kalla det.

Jag gillar maxiklänningarna dock, luftigt och härligt.


Men....brunt?

Why?


Och trekvartsärmar. Väldigt...propert kan man säga. Jag tror det är en viss presidentfru som skapat mallen för detta.

Jag minns inte namnet (shocker!) men hon var väl känd för sina outfits.

Kennedys fru kanske..?


Det är bara så....vissa saker passar man absolut inte i..och detta modet har stora delar som en malin inte ska ta på sig.


Pluggeri pluggera!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 september 2016 21:51

Ja..när det inte blir så mycket yoga..Är det skoj att fixa lite bilder :) ...

Av Malin - 11 augusti 2016 22:39

Av Malin - 9 augusti 2016 23:23

Av Malin - 8 augusti 2016 23:53

Av Malin - 31 juli 2016 23:32

Från och med nu kommer denna blogg bara innehålla bilder från min yoga.. för den som vill se. Farmor mest ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards