Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Malin - 11 mars 2011 20:41

In kramfors!


Jag har varit i umeå idag och haft seminarium.

Inte speciellt givande måste jag säga.

Jag tror jag talar för allihopa när jag säger att jag satt och visste varken ut eller in, om jag skulle skratta eller gråta, när handledarna satt och prata EMOT varandra.

Vi löste det, genom idoga frågor, om och om igen.

Men som sagt...skratta eller gråta?

Vi spydde lite galla över lunch och sen var det bra. Så är det här i världen, alla talar inte samma srpåk och då blir det såhär konstigt.


Men vi fick bra synpunkter på vårt arbete som tur var. Och linda o jag är peppad som få!

Hon har fått massor med bra tips från folk som läst vår rapport och jag fick många bra ideér på bussresan upp till umeå.

Så på måndag blir det till att skriva så fingrarna glöder!


(Inte nyttigt det här med C-uppsatser..ögonen blöder och fingrarna glöder)


Och den 27, då blir det introduktion till zumba med sophie!

Det blir jäkligt roligt. Jag har sett fram emot att pröva på detta som alla talar så hett om.

Och då får jag träna in min nya träningsbehå :)


Och äntligen har min bussrädsla minskat. Den är snart helt borta och jag kna inte nog säga hur fruktansvärt skönt det är.

Och hur lång tid det har tagit!

Flera år och ett hundratal resor....

För några år sen undvek jag bussar så långt det bara gick. Jag fick ju visserligen jättemycket motion, för jag gick överallt :) Men det är ju inte normalt att gå och vara rädd för något så basalt och jättebra som bussar.

Majoriteten av chaufförerna är ju väldans trevliga och inte tusan bryr sig passagerarna om dig som kliver på?

Men hjärnan inbillar sig mycket konstiga saker när man är som jag var förut.


Så..yeey!



Jag fick massa fina saker idag :D

Mina nya bikini och en strandklänning, rosa och härlig!

Bilder kommer imorgon när jag tycker att jag gjort bra ifrån mig på artiklarna :)


Vilket påminner mig...gotta get to it!

Ovido - Quiz & Flashcards