Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Malin - 14 mars 2011 09:42

Ja då var det måndag igen.

Veckorna går fort nu! Knut sa igår, precis innan vi somnade att nu är det mindre än 3 månader tills vi åker.

Shit! Det känns som att vi nyss beställde resan :)


Det krånglar fortfarande med vår tågresa ner. Det verkar inte finns billiga resor den dagen, alla resor går på över 2000 och det stämmer ju inte.

Vi ska ha is i magen och vänta en liten stund, sen får jag nog ringa och fråga.

Ybuss går visserligen men då får vi byta i uppsala till en flygbuss. Det gör ju visserligen ingenting men tåg är ju så mycket snabbare.

När de väl går...


I Finland, där ställer folket klockorna efter tåget. Det ni!

Sverige kanske kan åka på kurs hos dem.....


Och jag bara sprudlar av ideér som jag inte kan genomföra!

Det är helt tokigt!

Jag bromsar mig själv hela tiden men det sköljer över mig titt som tätt.

Nu har jag renoverat om kök, hall, badrum, vardagsrum, gästrum och genomgångsrummet till vårt sovrum. I HUVUDET.

Sååå många bra idéer, sååå lite pengar.


Men, som sagt, vi ska ju utomlands så vi håller dem inne för en bra anledning :P


Hoppas vi kommer långt på vår uppsats idag. Det vore väldigt nice!



Ovido - Quiz & Flashcards